37: 59 Fot

Något fixerad vid väder är jag just för stunden. Fick en ganska stor chock i dag när jag klev ut i ett vintertäckt Lund. I går väst – i dag polarjacka. Blev dock fina fot (avtryck) i snön. Till min stora glädje försvann snön lika fort som den kom. I eftermiddag var den borta igen.

9 tankar på “37: 59 Fot

  1. Härliga spår;) Skönt för er att det försvann fort. ska bli riktigt varmt nästa vecka, så det finns hopp för oss också. /Fia.

  2. hej Annika! V kul att du varit in på min blogg, tack för kommentar! Bilden är ”på riktigt”, (den kan ju verka regisserad) och jag vet inte vad männen sa till varandra, så det var många historier som flög genom mitt huvud, när jag såg bilden! Din fot-bild är urläcker – just att det är grus i fotspåren – det blir sådan härlig reliefverkan! Jag undrar vad den personen som gått där, drog in med skorna…!

    • Vädret här är helt märkligt idag. Det är faktiskt mina egna fotspår jag fotat. Blev lite paff när jag insåg att jag fick med mig all snö under skon 🙂

  3. Hej! Hur har jag missat ditt bloggande? Gôtt att du kommenterade hos mig (tack!) så jag hittade hit 🙂 Nu har jag dig med i min ”bloggroll”!

  4. Jag ser två fötter omringade av en massa smiliesar… 😀

    Du får gärna ta en extra utmaning i utmaningen om du vill på äppelsvarven, haha. Det slog mig just att jag kanske ska lägga in ett eget tema som heter äppelsvarv också. 😉 Men det vore nog inte snällt eftersom egna teman kan bli allas teman året efter. (Jag fick en del gliringar -men bara snälla- när jag var med för två år sedan och var mamma till temat ”glosögd”… inte alldeles lätt att leta upp, men spot on när man möter det.)

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.