39: 40 Deformerad

20130210-181542.jpg

Min glamour pimpade ljusstake höll inte så länge 😉 I dag ser ljuset väldigt deformerat ut 😦

Gårdagens mello passerade utan speciellt mycket efterlämnade intryck. Jag vet inte om det beror på att jag börjar bli gammal eller om det är något annat men jag tycker inte det var några höjdarlåtar med igår. Louise H’s låt var hyfsad. För min del var det ingen låt jag kände behov av att höra igen. Men oavsett låtkvalité tycker jag det är ett roligt spektakel som jag gärna ser 🙂

Jag och C hade en trevlig kväll med mycket tjejsnack. Fick lite bra tips om hur jag ska träna min fot då gipset tas bort. C har gjort en liknande operation då jag sög åt mig alla hennes erfarenheter. Ovanlig ordning fick hon även hjälpa till att vika lakan 🙂 vad hade man gjort utan sina vänner????

Nu är det dags för en ny säsong av ett av mina absoluta favoritprogram. Amazing race. Dags att drömma sig bort till främmande platser

7 tankar på “39: 40 Deformerad

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.