63 (av 365): 226 Plockmat

  I kväll var det dags igen för lite mingel och föreläsning. Serverades god plockmat. För ett tag sedan fick jag en inbjudan till en bjudkväll som skulle vara på Flädie mat & vingård, det profilerades som en kväll med tilltugg och föreläsning av Per Holknekt. Det stod inte så mycket i inbjudan så det var lite på vinst och förlust jag anmälde mig. Så här i efterhand är jag lite full i flin över att jag bjöds in till evenemanget. Det var ett investmentbolag som låg bakom inbjudan. Många intressanta företagspresentationer men jag var nog inte så kapitalstark som många av de andra åhörarna 😉 Men jag fick god plockmat och spännande ny kunskap om företag. Ett företag som presenterade sig var Barista och det är en kafékedja som jag gärna köper kaffe på. Kul att få mer inblick i deras verksamhet.

One thought on “63 (av 365): 226 Plockmat

Kommentera

