159 (av 365): 92 Födelsedagstårta

 
Kanske lite tråkigt men allt som oftast bakar jag denna favorittårta när jag fyller år. Den är frisk och riktigt somrig. Jag har modifierat receptet lite men grunden är Arlas frysta limetårta. Receptet finns sedan tidigare på bloggen. Har modifierat utifrån storlekar förpackningar i mataffären. 

För att förnya mig lite strödde jag över färska bär på årets födelsedagstårta. Firade min födelsedag med J och föräldrarna igår. Nu ska jag snart serveras frukost på sängen 🙂

3 thoughts on “159 (av 365): 92 Födelsedagstårta

Kommentera

