181 (av 365): 364 Över ytan

IMG_4507Nu är jag äntligen klar med mitt projekt att rensa bilder. Har varit otroligt kul att gå igenom varenda bild jag har sedan 2001. En rolig vandring genom resor, vardag, fester, äventyr. Har varit brutal i min rensning. Närmare 14 000 bilder har slängts i papperskorgen och gott utrymme har jag nu för nya bilder 🙂 Får bli många fotopromenader framöver!

Nu när jag är klar med rensningen är jag full av lust att åter ge mig i kast med bloggen och fotoutmaningen. Lär blir ett återhämtande under helgen! Har inte tidigare riktigt hunnit med inlägg från vårens resa till USA så kommande inlägg är något gamla men så klart från 2015.

Börjar med en bild över ytan!

4 thoughts on “181 (av 365): 364 Över ytan

  1. Fantastiskt fina bilder från resan. Jag var i Kalifornien för elva (!) år sedan. Skulle gärna åka tillbaka för att få uppleva mer av naturen och nationalparkerna.

  2. Bra jobbat med rensningen, det skulle jag också behöva göra! Vilka härliga bilder från USA, gillar särskilt naturbilderna 🙂 Det fick bli en kollektiv kommentar så här! Jag var själv i Yosemite en stekhet julidag 2009 med en liten enkel digitalkamera, så dit vill jag verkligen åka igen på en längre tripp och med bättre kamera!

Kommentera

