260 (av 365): 169 Ljung

IMG_6197Är ju ännu en gång efter med att lägga in bilder men som tur är har jag varit ute rätt mycket med kameran de sista månaderna så bilderna saknas inte. Det är bara lusten att gått igenom och bearbeta bilderna som saknats lite. Men nu känns det som att jag är med i matchen igen. Min långhelg med fyra dagars ledig fick mig att gå ner i varv och hittat mitt eget lugn.

I mitten på augusti spenderades en helg på Tjörn och det var där jag hittade massor av ljung i blom. En vacker färgprakt!

3 thoughts on “260 (av 365): 169 Ljung

Kommentera

