1 (av 365+1): 171 Ljusfenomen

IMG_6707Gott Nytt År!

Då skriver jag 2016 för första gången och gör årets första inlägg i fotoutmaningen. Nytt år och nya möjligheter.

Börjar med en bild av nattens ljusfenomen på himlen.

För 2016 har jag några nyårslöften. Jag funkar väldigt bra med listor och tydliga mål som man kan bocka av.

  1. Jag ska äta vegetarisk mat 52 gånger
  2. Jag ska äta fisk/skaldjur 52 gånger
  3. Jag ska gå ner de där obehagliga kilo som sakta smugit sig på mig. Jag ska ånyo komma igång med dagliga promenader. Men allt ska göras på ett hälsosamt och balanserat sätt.

Mitt fjärde och sista mål är inte lika lätt att bocka av men är nog det viktigaste. Under 2016 ska jag jobba starkt för att inte ha så stora krav på mig själv. Fröken duktig ska inte få så stort utrymme och jag ska mer fokusera på saker och prestationer som blir av än att ha dåligt samvete för allt jag inte gör.

12 thoughts on “1 (av 365+1): 171 Ljusfenomen

  1. Snyggt fångat ljusfenomen! Jag hade tänkt fota raketer på samma tema i natt, men det var så blåsigt och rätt mulet, så det blev inte bra. Känner att din tredje punkt skulle jag också borda ha som nyårslöfte. Väldigt lätt att säga ja till allt och glömma bort sig själv. Lycka till med dina löften frö din egen skull!!! ❤

Kommentera

