10 (av 365+1): 91 Guldljus

IMG_6747Dessa guldljus på Sundstorget i Helsingborg åker jag förbi varje dag på väg till jobbet. Allt sedan nyår har jag tänkt att jag borde fota dem för de utgör en sådan fin vy över torget med Dunkers i bakgrunden. I tisdags valde jag att ta en promenad i stället och föreviga dem för ett tema.

I helgen har jag städat julen ut och från i morgon är allt som vanligt igen. Inga halva veckor utan bara fullveckor fram till påsk. När julen städades ut passade jag på att ordentligt storstädat min lgh. Har rensat i gaderoberna och fyllde några sopsäckar som jag lämpat av på tippen. Skönt att få börja ”terminen” och allvaret med ett fräscht hem.

6 thoughts on “10 (av 365+1): 91 Guldljus

Kommentera

