18 (av 365+1): 127 I taket

Kör ännu en iPhonebild från Mat & Destillat från i lördags. I taket hängde en oerhört cool lampa, den kräver sin takhöjd för att funka 😆

Idag blir det även en liten bonusbild, för sedan en vecka tillbaka hänger det en ny lampa i taket hos mig. Tycker att köpa lampa är blandad det svåraste när det kommer till inredning. J kallar lampan för dödsstjärnan! Jag som inte kan min Star Wars fattade inte först men efter att sett senaste filmen i lördags får jag hålla med honom 😆

6 thoughts on “18 (av 365+1): 127 I taket

  1. Riktigt läckra lampor båda två !! Den stora kräver hög takhöjd men den mindre som du köpte passar utmärkt i våra ”vanliga” hem 😉 Håller med om att lampor kan vara svåra när det gäller inredning. Den här ser ut att kunna pryda sin plats och smälta in då den är neutral i färgerna men om Star Wars vet jag inget 😉

Kommentera

