44 (av 365+1): 187 Monogram

 Det är ju inte klokt vad fort en helg går. Det känns som det precis var fredag och jag flexade ut för att möta upp ett gäng vänner för en trevlig After Work på Grand. När vi var där kunde jag lite pinsamt konstatera att jag är en skam för oss lundabor, då jag aldrig varit där och ätit. Har varit på teprovning en gång i deras lokaler men evenemanget drevs at Tehuset Java så jag vet inte riktigt om det kan räknas. Men det finns en första gång för allt och Grand är ju fantastiska lokaler, historisk miljö. Så om inte allt för lång tid planerar jag fler besök här.

Det var en mycket trevlig AW med bubbel i glaset och ett snyggt monogram på glaset.

Helgen fortsatte i samma trevliga anda om fredagen, träning på lördagen, en tur till Malmö på eftermiddagen för fika med en kompis till J. I dag har vi inlett dagen med en timmes badminton. Känns gott i kroppen att det inte var i går jag höll i ett racket senast.

Snart dags att avsluta helgen och lite smått påbörja arbetsveckan. Sätter mig snart på tåget mot Norrköping och kurs i dagarna tre.

4 thoughts on “44 (av 365+1): 187 Monogram

Kommentera

