70 (av 365+1): 96 Helglycka

IMG_7107Min helgkänsla infann sig redan igår. Har varit beredskapsledig hela fredagen så har tre lediga dagar att njuta på. För mig är det helglycka att gå hem med en bukett blommor. De senaste veckorna har jag haft fantastisk service på den fronten. En kollegas son har sålt tuplaner inför en skolresa. Har fått blommorna levererade till jobbet lagom till helgen. Men nu är det tyvärr slut för säsongen. men jag har njutit av mina blommor och fotograferat dem i massor 😉

2 thoughts on “70 (av 365+1): 96 Helglycka

Kommentera

