86 (av 365+1): 258 Räddaren i nöden

 Jag gnäller och klagar rätt ofta om att jag inte får tiden att gå ihop. Fröken duktig vill göra mer än det går. Räddaren i nöden är struktur och planering ☺️ 

I dag har jag tagit en semesterdag för att helhjärtat och strukturerat arbeta fram en strategi för att fixa till min blogg. Jag tycker det är oerhört roligt att blogga. Feedback från er besökare är guld värd och kontakten med er alla där ute i cyberrymden ger skön energi. Njuter till fullo av min dag och börjar känna att jag är i fatt 😄

5 thoughts on “86 (av 365+1): 258 Räddaren i nöden

  1. Tänk – jag längtar efter att kunna få ha en hel dag för mig själv! Jag har en lyx som kan vara hemma från jobbet under lång tid och få betalt under tiden, men att ta en semesterdag för att bara vara hemma för mig själv – näe, det får man ju inte. Även om jag tror att en del faktiskt gör det. Finns ju de som tar en ledig dag och låter barnen vara på dagis/skola/fritids för att själva gå på Gekås….. Moraliskt fel kan jag tycka. Jag har kommit i diskussion många gånger med folk om detta att fritids/dagis är en plats där man har sina barn under tiden man jobbar (inte shoppa, träna etc)…. Åh kan längta tills barnen är så stora att de kan klara sig själva, typ – så jag kan lyxa till det med en egen semesterdag 😀

    Jag förstår att du njuter!!!! Så fortsätt njuta på så ska vi cyberboosta dig i massor!

Kommentera

