134 (av 365+1): 268 Skikt

Som sagt helgen tillbringas i Riga, en stad som är oerhört charmig. I fredags när vi kom var det strålande väder men resten av tiden har det regnat konstant. Men det har inte hindrat oss för vi har varit ute hela dagarna. Spatserat runt och bekantat oss med Riga. Fotograferandet har det blivit så där med men några bilder kan jag förhoppningsvis visa när jag kommer hem.

I dag tog vi en liten paus och njöt av denna färskpressade juice i olika skikt. Får erkänna att jag valde den med temalistan i bakhuvudet 😆 Lite galenskap men som tur var det läskande och väldigt god. 

9 thoughts on “134 (av 365+1): 268 Skikt

  1. Den ser ju superläcker ut och helt klart som gjord för temat.
    Alla är vi nog mer eller mindre galna men på ett väldigt positivt sätt. Tycker utmaningen är jättekul. Hur ofta när jag är ute och går med kameran tänker jag inte att det där motivet kanske skulle passa till det temat osv. Sen att lära känna så många av er andra deltagare, att se hur andra tolkar och även att ta lärdom av andras kunskapar när det gäller bilder och allt som har med fotografi att göra. Att dessutom få och att ge kommentarer, allt sammantaget tycker jag sätter en guldkant på det hela 🙂 Om man sen kommer i mål eller inte har mindre betydelse. Det är vägen dit som räknas. Nu har jag intalat mig själv att det gör detsamma om jag hamnar på efterkälken då jag snart reser bort på fem veckor och ser istället fram emot vad kul det ska bli att komma igen 🙂 Oj, vad långt det blev 😕

  2. Oj, vad den drinken ser härlig ut med sina olika skikt. Joo, redan när man anmäler sej till en sådan här sak som 365 så vet man ju nog att det krävs en hel del, jag tycker det är jättekul och inspirerande att se andras bilder och tolkningar på de olika teman, joo, nog tänker man på tema-listan rätt mycket då man är ut med kameran, men som Maria skriver ”Galenskap är kul” 🙂

Kommentera

