135 (av 365+1): 94 Handkraft

IMG_7632Nu var jag hemma igen från en härlig tripp till Riga. Har så smått börjat gå igenom bilderna jag tog. Det blev inte så många men några bilder och tema ska jag nog kunna visa.

Den första bilden är åter en sådan där där jag hivar upp kameran från väskan och frenetiskt börjar fota från olika vinklar, allt med temalistan i bakhuvudet. J tittar på mig och på det jag fotar, ser lite konfunderad ut och utbrister…vad är det du fotograferar? Har inte koll på listan fullt ut men visste att det fanns ord som bra skulle passa till bilden på dessa två män som arbetar frenetiskt med att sätta upp ett tält på ett av Rigas många torg. Men handkraft lyckades de bra 🙂

5 thoughts on “135 (av 365+1): 94 Handkraft

  1. Välkommen hem 🙂 Kan förstår att J blev lite konfundrad men då visste han/hon inte vilket toppenbild det skulle bli och dessutom som klippt o skuren till temat 🙂 Kul att se hur de verkligen ger allt de kan av sina krafter. Färgstarkt och snyggt !

  2. Mer än en gång har mina närstående tittat konstigt på mig och frågat, varför fotar du detta, är det något att ha på bild? Svaret är alltid detsamma, bilden passar till ett tema! 🙂

Kommentera

