149 (av 365+1): 158 Kors och tvärs

Då var väskorna packade och transporterade till stationen för en vecka kors och tvärs genom Sverige. Första anhalt blir Göteborg och kurs i tre dagar. Ska bli så roligt, har velat gå utbildningen i flera år och nu är det äntligen min tur. Ska bli spännande, intressant och lite skönt att den är i föreläsningsform så det krävs inget av mig mer än att lyssna.

Det är bara jag från mitt jobb som fått äran att gå så jag har tre dagar helt på egen hand i Göteborg. Även det ska bli lite skönt. Väskorna är laddade med träningskläder, dator, kamera, padda och temalistan. Ska i lugn och ro ta mig an att komma ikapp med fotoutmaningen. Är laddad efter en veckas paus ☺️

Efter kursen är slut på torsdag hämtar J upp mig för roadtrip till Örebro och studentfest. Ska bli roligt att bekanta mig med den staden och förhoppningsvis hitta lite roliga fotomotiv 😆

Glad nationaldag på er alla! 

3 thoughts on “149 (av 365+1): 158 Kors och tvärs

Kommentera

