151 (av 365+1): 120 I ett fönster

IMG_7677Då har tiden och lusten att komma i fatt i utmaningen infunnit sig. Njuter av lugnet på mitt hotellrum i Göteborg, går igenom alla bilder jag tagit sista månaden. Ser att jag ännu har några kvar som jag vill visa från Riga, så ni får stå ut med ännu några glimtar 🙂

I ett fönster växte ett träd! Helt klart en annorlunda syn. Det var ganska soligt och jag blev lite bländad men säger till J växer det träd i de där fönstren? Var tvungen att gå närmare och jo visst var första uppfattningen rätt!

2 thoughts on “151 (av 365+1): 120 I ett fönster

Kommentera

