6 thoughts on “207 (av 365+1): 252 Rofyllt

  1. Säkert väldigt rofyllt och vackert men jag tycker det ser lite rörigt ut. Vet inte vad som saknas mer än harmoni och det känns inte. Tror man måste vara på plats för jag är övertygad om att det är rofyllt. Kanske jag som inte är så rofylld själv just nu men jag skriver heller vad jag tycker än inget alls 🙂

    • Hahahaha! Kan inte låta bli att skratta åt din kommentar. För mun tolkning av temat är faktiskt lite av en nödlösning. Min spontana reaktion när vi kom till Monets trädgård var att det kändes rörigt och växtligheten var lite hipp som happ! Jag kände inget lugn där med J tyckte jag var gnällig. Hörde andras kommentarer att det var rofyllt så jag tolkade temat baserat på andras upplevelser, men min egen var att det var rörigt och mina ögon blev lite stressade 😆

  2. Gillar vattenytan. Läste ovanstående och funderar på om många, som jag, finner vatten rogivande och därmed kanske bortser från det som är runtomkring. 🙂

Kommentera

