253 (av 365+1): 31 Barnasinne (Eget tema) 

Tja det är bara att erkänna att även jag föll för flugan med Pokémon! Stod emot länge, mest för att jag visste att det var ett spel jag lätt skulle kunna gå upp i. Passar min personlighet lite för bra! Allt går ut på att samla saker, att organisera och strukturera samt får man fördelar om man går mycket! Men att ha sitt barnasinne i behåll är aldrig fel 😘 I gårkväll blev det en långpromenad genom Stadsparken i Lund. Det var gott om pokar och väldigt många människor på jakt. På dagen hade jag lärt mig av en kollega att det fanns vissa pokar som var väldigt ovanliga. Fånigt men samt, fick lite adrenalinpåslag när jag hittade en av de där ovanliga! Att jag dessutom lyckades hitta sju av den gjorde adrenalintillströmningen än värre 😂

6 thoughts on “253 (av 365+1): 31 Barnasinne (Eget tema) 

  1. Haha.. det där har jag inte testat men kan ju inte bli annat än nyfiken. Kul tema, barnasinnet är väldigt bra att behålla så länge man kan och orkar, utan det blir nog det mesta trist 😀

  2. Jag har nog barnasinnet kvar också, testade pokemon go i somras och man kan ju inte annat än förundras över detta spels framfart i hela världen! Har fångat hela två st!! 😃

Kommentera

