254 (av 365+1): 333 Utedass

Var tveksam till om jag skulle använda detta motiv eller inte! Anledningen är att Hippahippo redan kommit på den smarta idéen att använda glaskuben vid Knutpunkten i Helsingborg till detta tema. Går förbi detta utedass varje dag påväg till och från jobbet, motivet bara fanns där framför mig och hånade mig men såg det aldrig förrän vår fotokollega la ut sin bild. Men även om idéen inte är min så är ju bilden min 😆 och detta måste vara en av de vackraste offentliga toalettbyggnader!

5 thoughts on “254 (av 365+1): 333 Utedass

  1. Med utedass tänker man nog oftast på ensligt belägna träskjul, ofta med lite spektakulär utsikt. Här har du fångat den perfekta motsatsen men ändå med utsikt – skitläckert!

Kommentera

