293 (av 365+): 39 Drag

img_9130Det har verkligen varit drag idena vecka….den har bara swichat förbi. Helt otroligt att jag för en vecka sedan var i Oslo, känns som vi precis kommit hem. I helgen ska jag gå igenom bilderna så jag kan få ut dem på bloggen 🙂 Men i väntan på detta passade det bra med lite drag tycker jag 🙂 Just dessa drag hittade jag på promenaden i Landskrona.

Efter jobb idag har jag verkligen haft drag under fötterna, storstädat lägenheten, tvättat, bytt till vintertäcken och börjat förbereda för morgondagens gäster. J är på tjänsteresa i Danmark och kommer hem i kväll. Jag tog på mig att fixa allt inför festen i utbyte mot en fin och trevlig present 🙂 Nyfiken på vad det blir, hihihi! Har även lovat att fixa middag tills han kommer hem idag. Ska prova laga en asiatisk fisksoppa och till det blir det en flaska bubbel som jag hittade i gömmorna här hemma. Det är trots allt internationella champagnedagen idag. En dag väl värd att fira så här en fredag i oktober.

Trevlig fredag go vänner!

4 thoughts on “293 (av 365+): 39 Drag

  1. Stora och tunga drag för torskfiske. Önskar jag också hade haft drag under fötterna med allt jag har att göra, men kanske blir det mera drag i morgon när jag fått sova ut. 🙂

Kommentera

