295 (av 365+1): 115 Höstrusk

I dag har det varit ordentligt höstrusk. Allmänt grått, blåsigt och kallt. Termometern visade på fyra grader när vi körde mot golfbanan. Helt galet men vi bestämde oss för att det inte finns dåligt väder utan bara dåliga kläder! Så med principen lager på lager körde vi ut till golfbanan, slog varsin hink och gick sedan korthålsbanan. Det var ingen jätte härlig upplevelse men J vill hålla igång sitt golfspel för han är rädd att glömma bort hur man gör.

img_3086

Efter en timme var vi nöjda och körde till gymmet och gjorde ett kort men intensivt konditionspass. Jag tog därefter en längre promenad hem genom det kalla Lund. Som sagt ingen njutning men när jag kom hem och såg mina röda kinder kände jag mig frisk och hurtig. Det är det som är det bästa med höstrusk, att få komma in i värmen och känna sig nöjd med att varit ute.

img_3100

Kvällen kommer spenderas med goda vänner hemma hos mig/oss med mat och skivafton. En egen tävling i musik.

3 thoughts on “295 (av 365+1): 115 Höstrusk

Kommentera

