309 (av 365+1): 332 Utanför mitt fönster

img_9373På lördagen åkte vi upp till Holmenkollen. Riktigt roligt att se denna berömda anläggning i verkligheten. Det var full aktivitet redan nu även om det inte var någon snö. Vi tog oss upp till hoppbacken och där va det fin utsikt. Utanför mitt fönster såg man stora delar av Oslo 😉

Helt galet hur fort en vecka går. Redan fredag! Inte för att jag klagar för fredagar är enligt mig veckans bästa dag. Ha en go fredag!

Bjuder även på två bilder utan fönster 😉

5 thoughts on “309 (av 365+1): 332 Utanför mitt fönster

  1. Den vyn kan man ju inte bara låta bli att föreviga och det gjorde du bra 🙂
    Håller med, en vecka går väldigt fort, det var ju nyss helg och nu väntar en ny. Ha en go fredag du också.

Kommentera

