336 (av 365+1): 13 Bedjande

img_8181Hon ser väl verkligen bedjande ut…..hittade denna väggmålning i någon av de franska städer vi besökte i somras.

För en liten stund sedan såg jag nog också bedjande och förtvivlad ut. Gick igenom mina inlägg för att säkerställa att jag hade rätt med mina inlägg, att alla teman var länkade och avprickade. Inser då till min bestörtning att jag inte hade ett inlägg 313! Det enkla hade ju varit att helt enkelt göra ett inlägg 313 nu men mitt behov av ordning och struktur, allt i rätt ordning tog överhand och jag fick döpa om alla inlägg från 312 till rätt siffra. Snacka om mer jobb men det ser kronologiskt rätt ut. Ja vi har alla våra defekter som kan göra tillvaron lite mer jobbig för oss…..jag försöker minska mitt tvångsmässiga behov av ordning och struktur…..

One thought on “336 (av 365+1): 13 Bedjande

  1. En himla läcker och tänkvärd väggmålning och det där med att gå genom sina inlägg, jag skulle känna likadant. Ordning och reda, både mentalt och praktiskt.

Kommentera

