366 (av 365+1): 221 Oväntat möte

img_0163Så här den 24 december är det kanske inget oväntat möte med en massa tomtar men det var väldigt oväntat att springa på dem mitt i Stockholm den 11 december 😉 Det var något jippolopp till förmån för välgörenhet som alla tomtar deltog i.

Vill önska er alla en riktigt God Jul och Gott Nytt År!

Då går jag i mål för femte året på rad. Det har varit oerhört kul och utmanande och jag har haft många oväntade men trevliga möten med er bloggläsare och fotobloggare under året. Ett stort tack för alla kommentarer och synpunkter på mina bilder.

Har varit oerhört tveksam till en fortsättning men som J sa redan förra året, det gör inget om du inte går i mål. Håll på så länge det är roligt. Med de kloka ord i huvudet anmälde jag mig även till nästa år! Galenskap 😉 Hoppas vi ses då!

5 thoughts on “366 (av 365+1): 221 Oväntat möte

  1. Grattis till målgång! Jag var väldigt inne på att inte gå i målmed årets utmaning men så tog jag en del bilder igår och har nu inte alltför många kvar och då känns det lite bittert att falla på målsnöret. Så jag är med hela året ut 🙂

  2. Stort Grattis till att ha nått målet i den här roliga och spännande fotoutmaningen. Det har verkligen varit givande att följa dig under året och fått ta del av dina bilder och tolkningar. Nu hann jag inte riktigt med här bland alla dina inlägg i slutspurten men jag kan ju kika på dem ändå lite nu och då 😉 Bilden på tomtarna är riktigt kul och snyggt med det vackra huset i bakgrunden och de snötäckta grenarna. Önskar dig en riktigt Gott Nytt År Annika 😀

Kommentera

