6 (av 365): 221 Mäh??

Ett litet konstigt tema som jag först inte hade någon känsla för. Innan bion i tisdags gick jag runt i Malmö och fotade lite med iPhonen. Fotoutmaningen är så kul på så sätt att jag lägger märke mer till smådetaljer i min närhet. Finns en stor boll/kula på Gustav Adolfs torg, gick nära den och såg då att det finns flera olika små figurer som dekorerar den. När jag visade bilden för J var han frågande, vad är det för något? Med temalistan i handen  svarade jag glatt, det är en Mäh?? Han skrattade och höll med om att den passade utmärkt till temat 😆

Ha en härlig fredag! För vår del bär det ut på årets första utflykt

10 thoughts on “6 (av 365): 221 Mäh??

  1. Lite kul med din passus om bio. För när jag tittar på bilden först innan jag klicka in på den så tyckte jag det var en alien ute i rymden och så var det två delar av rymdskeppet suddigt i bakgrunden. Passar ju bra 🙂

Kommentera

