29 (av 365): 70 Ett steg i taget

Ska inte hålla på att tjata för mycket om mina steg och viktminskning men om jag ska vara ärlig tar det mycket av mitt fokus. Är på rätt väg och gör förändring långsamt och hållbart för framtiden.

I fredags hoppade jag på en ny utmaning, men som är som gjuten för mig och passar in i mina stegmål. Två kollegor hade börjat en vandring genom Sverige och jag bjöds in att vara med. Målet är att med gemensamma steg ta oss från Treriksröset till Smygehuk. Det viktiga är den gemensamma resan men vi kommer även markera de individuella prestationerna. Längst vägen finns det etappmål. N har gjort det hela oerhört roligt och utmanande. Bilden uppe till vänster är vårt första mål, dit är det 133 km. Hon har skrivit lite om orten för att peppa oss än mer. Vandringen påbörjades den 24 januari och vi tar ett steg i taget för att nå målet

8 thoughts on “29 (av 365): 70 Ett steg i taget

  1. Vilken rolig grej! Vi har liknanade upplägg i en stegräkningstävling på jobbet (men där har vi ju köpt upplägget av någon firma, att ni mäter, fixar information mm själva är mycket mer imponerande)

  2. Viken utmaning. Och tänk vad bra att du kunde använda den som tema. Och tänk vad många andra teman du kommer att stöta på under alla dina steg. Lycka till!

Kommentera

