56 (av 365): 2 Aktningsvärd

I lördags var jag och tre kompisar på KB och såg Magnus Carlson. En riktigt bra och trevlig tjejkväll. 

Jag och min kompis C har sett honom och Weeping Willows oräkneliga gånger sedan 1998. Vi har alltid varit betagna av hans röst och närvaro på scenen. Han har en unik och aktningsvärd röst. När vi under årens lopp pratat om honom med andra har responsen varit svag. Men i och med hans medverkan i Så mycket bättre har responsen varit en helt annan.

Det var lite kul när han på konserten säger….Eternal Love är ju inte den första låt jag gett ut…..det var uppenbart att de flesta i publiken var nytillkomna folk….

7 thoughts on “56 (av 365): 2 Aktningsvärd

  1. Känner igen men kan inte riktigt placera honom och inte kan jag lyssna heller för vart tog ljudet vägen när datorn installerades här i Kuching 😕 Nåja, bilderna är fina, bäst den du tog själv.

Kommentera

