115 (av 365): 104 Förändring 

Har tagit ett frivilligt avbrott från cyberrymden för att fokusera fullt ut på vår flytt men nu är jag snart åter med full kraft.☺️ I dag hämtade vi de sista sakerna, rensat och sorterat så nu har vi verkligen fått alla saker på plats. 

Igår körde J till Göteborg och sprang Göteborgsvarvet. Jag var i valet och kvalet för om jag skulle med som sällskap och hejarklack, men beslutade mig för att stanna hemma och ge mig i kast med en annan utmaning….att få ordning på källarförrådet. Under flytten har mycket tryckts in där i farlig oordning 😱. Fixade och donade….men det blev en bra förändring. 

3 thoughts on “115 (av 365): 104 Förändring 

  1. Men vilken skillnad, här var det verkligen en förändring från röra till ordning och reda !! Visst känns det svårt att ta itu med men så himla skönt när det är gjort. Du får gärna komma och rensa i vårt förråd också 😉

Kommentera

