177 (av 365): 108 Genomlyst

IMG_1006Tiden bara rusar iväg. Vi har varit hemma en vecka från Como/Milano nu. Har under helgen gått igenom mina bilder jag tog med den stora kameran. Så nu r jag redo för fler bilder från resan, hoppas ni är det samma 😉

Här väntar vi på att ta linbanan upp till vårt hotell. När jag såg denna bild blev jag lite ledsen över att jag redan använt temat ljuset i tunneln, denna bild var bättre än den jag använt. Men så är det ju med utmaningen man vet inte alltid på förhand att man kommer lyckas ta bättre bilder på renan använt tema. Men det funkar ju med genomlyst med….

One thought on “177 (av 365): 108 Genomlyst

Kommentera

