313 (av 365): 183 Klunga

IMG_1899Ibland hittar jag en bild jag gillar och i mitt huvud passar den bra till ett visst temat. Men så börjar jag överanalysera och fundera på om andra också kommer att förstå min tanke och tolkning. Då brukar jag googla ordet för att få till lite synonymer. I mitt huvud passade denna bild perfekt till temat klunga. J var inte helt med i min tankebana men efter att googlat fram synonymer som grupp, skara, massa, skara så förstod han hur jag tänkt.

På bilden har vi en klunga av kända storheter från MFF. Representanter från alla år MFF vunnit allsvenskan, hela 2017 års lag samlat på podiet. Markus Rosenberg och Roy Andersson avtäcker den senaste stjärnan.

One thought on “313 (av 365): 183 Klunga

  1. Jag är med i din tankebana, det är absolut en klunga…..jag brukar oxå googla som du gör för att bli lite mer säker på mina tolkningar som i bland ändå sticker iväg åt fantasihållet….men det gör inte denna tolkning alls i mina ögon!

Kommentera

