39 (av 183): 349 Vårvinter

Det börjar kännas som ordentlig vår i Lund, vissa magnoliaknoppar är verkligen på väg att slå ut. Men i onsdags vaknade jag till ett Lund iklätt i ett tunt snölager. Förvisso tog det inte många timmar till att alla spår av snö var borta men för en stund var det vårvinter ☺️ (man får nog zooma in för att se snön 😂)

Jag har blivit helt betagen och uppslukad av mitt nya intresse för stickning. Är inne på mitt andra par raggsockor. Denna besatthet går ut över mitt bloggande 🫣 Vanligtvis brukar jag gå igenom bilder och blogga medan vi tittar på sport och andra lättsamma program men senaste veckorna har stickningen gått före. Men när andra paret är klart ska jag ta en liten paus från stickorna och börja blogga igen

7 tankar på “39 (av 183): 349 Vårvinter

  1. Så vackert! Kul att du gillar stickning så mycket, det är beroendeframkallande. :) Jag känner att mitt fotande får mindre tid. Sen har jag startat en pod på Youtube som heter Agnetas stickade, läskigt men kul.

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.