Vecka 16 – 3 böcker avverkade

Under vecka 16 har det varit 3 gånger feelgood. En läst och två lyssnade. Vanligtvis brukar jag lyssna på Frida Gråsjös böcker men då den nya inte fanns som ljudbok läste jag den i stället. Måste dock erkänna att som bok var den lite tunn och gjorde sig inte helt i det formatet. Storyn var söt så jag tror den hade fått ett högre betyg om jag lyssnat på den. Betyg 3/5

Tårtor och tavlor av Camilla Dahlson var gullig och trivsam som helhet med varma vänskapsrelationer. Men dessvärre uppskattade jag inte alls inslaget av pusseldeckare. Just avsnitten där personerna agerade privatsparare var helt overkligt och sänkte helhetsupplevelse av boken. Betyg 3/5

Veckans höjdpunkt var definitivt den femte boken om Hedgehog Hollow. Det är så gulligt, trevligt och behagligt på alla sätt. Sträcklyssnade på boken, vad jag än företagit mig i helgen har jag lyssnat på boken ☺️ Rekommenderas varmt! Betyg 4/5

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.